Day 4

VILKEN DAG!
Många pinsamma händelser i backen, haha! Eftersom vi hade bestämt att den som gjorde bort sig i backarna skulle få bära en töntig mössa dagen efter så ska jag säga att mina tabbar i backen var väldigt när att jag skulle få ha mössa imorgon TILLS Anna Anka 5 minuter innan liftarna typ stänger trillar av ankarliften xd Haha det var så nämligen att vi höll på i liften med att åka åt olika håll tills Anna skulle putta mot mitt håll, då snubblar hon till och trillar av princip mitt i liftbacken.. Hon börjar skrika som en galning att jag ska hoppa av, vilket jag inte kunde för tillfället så när den första avstickren kom så hoppad jag av och försökt åka ner och se var hon blev av. Då var hon försvunnen. Efter några minuter kommer hon ner igen till lift kön där vi stod och väntade, då visar det sig att hon har gått med skidorna genom skogen och sen åkt ner för backen.. haha, vilken otur. Så istället för att jag skulle få mössan så fick hon behålla den en dag till vilket var bra för min skull ;)
Annars har dagen varit bra idag igen, mycket solsken och såklart mycket skidåkning. Det börjar kännas i kroppen nu att man har åkt mycket, men det är iaf förbannat roligt.
Imorgon är det nyårsafton, undrar om man verkligen kommer att orka vara uppe tills tolv slaget..



Snygge bild istället xd

Kommentarer
Postat av: anna

I love you.

2010-02-04 @ 16:50:56
URL: http://annablh.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0