börja leva upp till förväntningarna?

Även fast man bara är sexton år så är alla krav så höga på en. Samtidigt som man går i skolan och verkligen försöker att få dem bästa betygen som möjligt så känns det inte riktigt som man lever upp till förväntningarn. Alla har sina egna mål och sina egna amitioner. Ibland kan ens mål och amitioner bli sky höga, vilket leder till faktiskt mest dåliga saker. Men man kan inte heller sätta ner kraven som man har på sig själv. Då blir det fel på andra hållet. Så vad ska man egentligen göra? 

Måndag, vilket innebär en ny dag och nya utmaningar. 
Vaknade i morse klockan halv 9 av att klockan ringde, upp snabbt, äta och göra ve mig. Bussen till skolan gick 9.. Träffade Rebecca på bussen, as usually! hahah. Till skolan och historia som första lektion -.- . Sen har bara dagen rullat på, estetisk verksamhet där jag och johanna vann hela frågetävlingen om dans vilket resulterade i att jag har hela mitt skåp fullt av godis eftersom johanna är nyttig och inte äter godis :p .. Efter skolan drog jag direkt till aktiverum och tränade med hanna. Sjukt jobbigt styrkepass ( host 4 kg hantlar host) haha!
Får bli att plugga lite nu! Så härligt att få känna att man lever!

<3



Kommentarer
Postat av: Hanna.

HELT DÖD haha knappt, men jobbigt med dina 4kg´s :(

2009-11-30 @ 19:39:00
URL: http://mittnamnvarupptaget.blogg.se/
Postat av: Jenny

Nu hamnar din blogg på min favoriter ;)

2009-12-04 @ 18:59:20
URL: http://jeenny.webblogg.se/
Postat av: Jenny

Mina*

2009-12-04 @ 18:59:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0