vissa dagar är bättre än andra

har inte skrivit här på ett tag nu , så vad har då hänt?

varit rätt sjuk på senare tiden men är mycket bättre nu, men känner att jag fortfarande är rädd för att träna även om jag inte ska behöva var det. Men oron finns där hela tiden att det ska hända något.
Annars så har jag rätt mycket att göra i skolan, ser framemot jullovet nu. Det är mycket efterlängtat! Och det börjar dra ihopa sig nu till Sälen, mindre än en månad nu.

Ikväll iaf, så ska jag möta upp hanna nere i stan och sen ska vi hem till henne och kolla på el classico.
Skolan imorgon och sen ska jag träna på kvällen , great!


Vill också tacka TOVE för den fina designen www.topplare.blogg.se !

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0