28/10

VARFÖR?!
vad är det för mening att ha gummiband runt benen i olika färger? Så patetiskt är det, men många tycker det är " så coolt". Man smälter då in bland alla andra fjortisar ju!!  
   Ja ibland så är det så att man stör sig på vissa saker men det kan inte hjälpas.
Men iaf har inte skrivit här på ett tag nu, men dator är fortfarande isönder men hoppas att den ska bli lagad tills nästa vecka. Annars så går veckorna sjukt snabbt nu förtiden. Och jag börjar få lite ångest för sker och ting. Men men, tills efter lovet har vi 2 prov och 2 inlämningar. Hur kul är det att sitta på ett lov och plugga?!
Men jag har haft ett bra lov iaf än sålänge, var på tivoli igår med anna, hanna, louise, josefine och mia :) trevligt! Jag och anna var väl hemma hos henne någon gång vid halv 3 tiden, somnade nästan direkt.
Vaknade vid halv 12 tiden, åt och stack sen till ishallen där jag träffade hanna och christoffer :) åkte lite skridskor med dem och Fille var också med förstås!
Ikväll blir det hif!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0