4/10

plötsligt händer det?
eller ska allting bara vara planerat hela tiden , dag ut och dag in?
varför inte leva i nuet och ta vara på exakt varenda minut i ens liv?
De flesta räknar ner på vissa saker som ska hända, att se det är lite frustrerande. Eftersom tiden går väldigt snabbt. Men absolut så ska man längta till något också, men idag så fick det mig att vakna till när jag läste en artikel i tidningen om allting kan verkligen hända på bara en minut, sekund.. Från att vara frisk till att kanske imorgon är det så att man inte kan gå längre.
tycker att vissa skulle börja njuta av hur livet är och ta det som det kommer.

Helgen då, igår var jag, anna, fanny och mammorna i ullared hahha. När vi kom dit så var det sjukt lång kö, vi fick köa i typ en halvtimme i regn -.- lite segt. Men väl in så var det sjukt mycket folk och alla stångade sig fram. Väl hemma så blev det myskväll med anna , vi kollade först på jeff dunham och fy vad han är bra. Efter det kollade vi på en lite mindre bra film. Men iaf, anna somande direkt efter vi hade stängt av filmen.
Vaknade imorse vid 11 av att annas mamma hade ringt. Vi gick upp käkade lite frukost, sen åkte jag och pappa till oxie och kollade BB. Vinst med 6-2 i denna blåsten, super!
Hemma igen käkade jag lite sen drog  ut på en promenad med marcus och snackade en hel del med han , trevligt! Saknar att vi inte går i samma klass längre och träffas varje dag.
Iaf, imorgon är det skola.. Känner jag har mycket att ta igen, eftersom jag missade nästan hela veckan p.g.a min förkyldning och feber.. Bara bita ihopa och komma igen!


Lev dagen som om den vore din sista!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0